رئیس مرکز حراست بانک صادرات ایران منصوب شد

​حکم ریاست مرکز حراست بانک صادرات ایران در نشستی با حضور محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران اعضای هیئت‌مدیره و هیئت‌عامل این بانک، مهدی فرزادی یکی از مسئولان سازمان حراست کل کشور و برخی مقامات و مسئولان این سازمان، به امین کعبه اعطا شد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مدیرعامل بانک صادرات ایران در این نشست با قدردانی از حضور مدیران و مسئولان حراست کل کشور، از زحمات سید محسن علوی، سرپرست سابق مرکز حراست بانک صادرات ایران تشکر کرد و گفت: مجموعه حراست بانک طی یک سال اخیر به دلیل تغیرات مدیریتی  در بانک به نحو احسن مدیریت شده و همراهی و همکاری دقیقی با مدیریت بانک برقرار بوده و هیچگونه کمبود و کاستی در این زمینه مشاهده نشد.

سیفی با بیان اینکه اقدامات حراست در بانک با قاطعیت همراه بوده است، برای مسئول جدید این مرکز در تداوم این مسیر آرزوی موفقیت کرد.

او با اشاره به اینکه وظیفه اصلی حراست، صیانت از بانک و تمامی همکاران است، حل مسائل جاری بانک از نظر نظارتی و امنیتی را از دیگر مسئولیت‌های خطیر این مرکز عنوان کرد.

در این نشست مهدی فرزادی با اشاره به اینکه اقتصاد ایران، بانک محور است، گفت: وظایف  و سهم بانک‌ها در تجهیز منابع و تأمین مالی  اقتصاد بیش از 80 درصد است، اما گاهی خدمات بانک‌ها نادیده گرفته می‌شود و با بی‌انصافی همراه است.

او افزود: بانک‌ها خدمات زیادی به مردم ارائه می‌دهند ولی معرفی خدمات بانک‌ها گاهی خلاء‌هایی دارد که نیازمند جهاد تبیین است. خدمات بانک‌ها موجب تسهیل زندگی و پرداخت‌های متنوع مردم شده و بخش عمده‌ای از خدمات به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

فرزادی تاکید کرد: اگرچه نقدهایی به برخی بانک‌ها وارد است و باید در فضای منصفانه مورد قضاوت قرار گیرد، اما خدمات بانک‌ها باید برای مردم اطلاع‌رسانی شود و اهمیت این خدمات نباید مورد غفلت قرار گیرد.

این مسئول در سازمان حراست کل کشور گفت: رسالت اصلی حراست، صیانت از دارایی‌های ارزشمند است و سطح اول آن مدیران و کارمندان هستند که به راحتی نمی‌توان جایگزینی برای آنها پیدا کرد. همواره انتظار بر این بوده است که با پیشگیری از بروز برخی مشکلات جلوگیری شود و کار به جراحی و درمان نرسد. در ارزیابی‌های انجام شده، حراست‌هایی موفق بوده‌اند که در عرصه پیشگیری توانسته‌اند از مدیران و کارمندان خود مراقبت کنند و نگذارند که آنها به خطا بیفتند.

او در پایان با قدردانی از زحمات انجام شده در حراست بانک صادرات ایران، افزود: حراست بانک صادرات ایران را از فنی‌ترین حراست‌ها می‌دانیم که بدنه کارشناسی قابل اعتمادی دارد و گزارش‌های ارائه شده خبر از کیفیت اقدامات کارشناسی قابل اعتنایی در این حوزه در این بانک می‌دهد و زحمات زیادی دراین زمینه کشیده شده که از این زحمات قدردانی می‌کنیم.

در این مراسم که با قدردانی برخی اعضای هیئت‌مدیره و هیئت‌عامل بانک از زحمات مرکز حراست بانک و آرزوی موفقیت برای مسئول جدید این مرکز همراه بود، سید محسن علوی به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده طی دو سال سرپرستی این مرکز پرداخت و امین کعبه نیز عملیاتی کردن حراست هوشمند و صیانت و حراست از بانک و کارکنان آن را با رویکرد پیشگیرانه، از جمله اهداف خود در مسئولیت ریاست مرکز حراست بانک اعلام کرد.​

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  6  =  48