قاضی : بردن نام مقامات ربطی به آزادی متهمان ندارد

نهمین جلسه رسیدگی به پرونده اختلاس از بیمه ایران/۲

قاضی رسیدگی کننده به پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران، ادعاهای مطرح شده از سوی یکی از متهمان در جلسه گذشته دادگاه را تکذیب کرد.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از ایسنا در ابتدای نهمین جلسه رسیدگی به پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران، قاضی سیامک مدیرخراسانی گفت: قبل از ورود به رسیدگی لازم است مطالبی را عرض کنم. راجع به مطلبی که یکی از متهمان ادعا کرده که به متهمان گفته شده در صورتی اسم برخی مقامات را ببرند آزاد می‌شوند، این مطلب تکذیب می‌شود.

رییس شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران ادامه داد: چنین مطلبی از ناحیه دادگاه و دستگاه قضایی نبوده و این ادعا تکذیب می‌شود.

مدیرخراسانی ادامه داد: اساسا آزادی متهم، تبدیل قرار یا درصورتی که وثیقه معرفی کند، پذیرش آن با این دادگاه است و لاغیر و با هیچ کجای دیگر نیست.

بر اساس این گزارش، «ج.الف» در جلسه گذشته دادگاه گفته بود: "س" به بانک‌ها بدهکار بود و مجبور بود این کارها را انجام دهد. او استاد اخاذی است. سال 85 کجا و سال‌های 87 ـ 88 کجا؟ چرا مدام اسم آقای "ر" برده می‌شود تا آبروی او ریخته شود. این امر به خاطر این است که به "س" دیکته کرده‌اند اسم "ر" را ببرد و به او گفته‌اند اگر اسم "ر"‌ را ببری، آزاد می‌شوی.

ادامه دارد…

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

5  +  4  =