مدیرعاملی بیمه معلم به چه کسی می رسد؟

پست مدیریت عاملی بیمه معلم در انتظار رایزنی های دو کاپیتان بازار سرمایه و برگزاری مجمع عمومی است ، صندوق سرمایه گذاری فرهنگیان انتخاب خود را معرفی کرده و حال نوبت سرمایه‌گذاری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است که دراین باره وارد بازی شود.

به گزارش ریسک نیوز، به دنبال انتشار برگزاری قریب الوقوع مجمع عمومی بیمه معلم، گمانه زنی ها درباره انتخاب مدیریت عامل این شرکت افزایش یافته است . بر اساس آخرین اخبار دریافتی، محمود تدین، عضو غیر موظف هیات مدیره شرکت ایران ارقام که نماینده سرمایه گذاری تدبیر فرهنگیان در هیات مدیره این شرکت می باشد برای تصدی این پست نامزد شده است ( صندوق سرمایه گذاری فرهنگیان 59.24% از سهام شرکت ایران ارقام را در دست دارد ).

اما دیگر سهامدار بزرگ شرکت بیمه معلم، یعنی شرکت سرمایه‌گذاری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران هنوز نظر خود را در باره این گزینه اعلام نکرده است.
گفتنی است با ورود شرکت بیمه معلم به بازار بیمه دریایی کشور، ایجاد شرایط مناسب مالی برای این شرکت قابل پیش بینی بود، اما با اضافه شدن آن به لیست سیاه تحریم ها و کاهش سبد مشتری های بیمه ای و عدم موفقیت در ورود به بورس ، انتقادهایی از سوی سهامداران نسبت به فعالیت اجرایی این شرکت پدید آمد تاجایی منابع آگاه به خبرنگار اخبار پولی مالی اعلام کردند، محمد رضا عباسی مدیر عامل این شرکت عزم خود را برای تحویل پست مدیریت عاملی جزم کرده و حتی استعفای خود را نیز برای هیات مدیره ارسال داشته است اما هیات مدیره درباره این درخواست هنوز تصمیمی اتخاذ نکرده است.البته در این باره برخی تکذیب های شفاهی و غیر مستند از سوی برخی منابع صورت گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

1  ×  3  =