قاضی مدیرخراسانی خبر داد: صدور حکم پرونده تا پایان تیر

آخرین جلسه دادگاه اختلاس از بیمه ایران دوشنبه برگزار می‌شود

قاضی رسیدگی‌کننده به پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران با بیان اینکه دوشنبه ۱۲ تیرماه آخرین جلسه رسیدگی به این پرونده است،‌ گفت:‌ حکم پرونده نیز تا پایان تیرماه صادر خواهد شد.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از ایرنا قاضی سیامک مدیرخراسانی اظهارکرد: دوشنبه 12 تیر، سیزدهمین و آخرین جلسه رسیدگی به پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: به دلیل اینکه فقط اخذ آخرین دفاع از دو متهم با هویت «ج.الف» و «د.س» باقی مانده است، پس از این اقدام، رسیدگی به اتهامات متهمان این پرونده به اتمام می‌رسد و بر این اساس این جلسه آخرین جلسه رسیدگی به این پرونده خواهد بود.

رییس شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران تصریح کرد: به دلیل زیاد بودن تعداد متهمان،‌ ان‌شاءالله تا پایان تیرماه حکم پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران صادر خواهد شد.

بر اساس این گزارش، با جلسه فردا، در مجموع 16 جلسه (3 جلسه در سال 89 و 13 جلسه در سال 91) در شعبه‌ی 76 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی سیامک مدیرخراسانی برای رسیدگی به پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران و در دو بخش بیمه و استانداری تهران برگزار شده است که طی آن به اتهامات بیش از 85 نفر رسیدگی شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

13  −  8  =