بیمه کوثر ۹۴ ریال سود به سهامداران پرداخت می کند

سود خالص حاصل از هر سهم بیمه کوثر برای سال مالی ۱۳۹۰، ۱۳۴ ریال سود که مجمع با پرداخت ۹۴ ریال سود به ازای هر سهم موافقت کرد.

به گزارش ریسک نیوز،مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت صبح روز سه شنبه بیست و هفتم تیرماه 1391 در محل سالن نرگس هتل سیمرغ با حضور 99درصد سهامداران برگزار شد.

در این مجمع، عبداله فتاحی به عنوان رئیس مجمع، سیاوش قیطاسی و حسین وظایف محمدی از میان سهامداران به عنوان ناظرین و محمدرضا مجدرضایی نیز به عنوان منشی انتخاب گردیدند.
پس از رسمیت یافتن جلسه ، عبدالرسول عطایی مدیرعامل شرکت بیمه کوثر گزارش هیات مدیره به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به 29/12/90 را ارایه نمود.


مدیرعامل بیمه کوثر دستیابی به پرتفوی657 میلیارد ریالی و صدوربالغ بر 229.000 فقره بیمه نامه ، رشد 14برابری (1400درصدی) نسبت به سال قبل و ارتقاء از رتبه 22 صنعت بیمه به جایگاه 15 را از جمله فعالیت های این شرکت در سال 90 دانست.
عطایی با اشاره به ترکیب پرتفوی بیمه کوثر در سال 90 ادامه داد: بیمه ثالث با 32 درصد ، بیمه عمربا 27 درصد و بیمه آتش سوزی با 13 درصد بیشترین بخش سبد پرتفوی این شرکت را تشکیل می دهند ، همچنین در راستای تحقق شعار "ما زندگی را بیمه می کنیم" در سال 91 شاهد افزایش سهم بیمه های عمر در سبد پرتفوی بیمه کوثر هستیم.


وی  از جمله مهمترین دستاوردهای سال 90 را ورود بیمه کوثر به فرابورس عنوان کرده و تأدیه 50% سهام تعهد شده توسط سهامداران را از جمله دیگر اقدامات سال 90 برشمرد.
عطایی در ادامه اهم برنامه های سال 91 بیمه کوثر را اینگونه تشریح کرد:استفاده از ابزارهای الکترونیک و سامانه های هوشمند جهت ارائه خدمات هر چه بهتر توسعه خدمات اینترنتی ،پیاده سازی سیستم مدیریت عملکرد مبتنی برBSC، اصلاح  و توسعه سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001:2008، تدوین برنامه راهبردی فناوری اطلاعات (IT MASTER PLAN). توسعه خدمات بیمه ای و ارائه بیمه های جدید می باشد.


همچنین موسسه حسابرسی بهبود ارقام به عنوان حسابرس قانونی و شرکت ژرف بین نیکو روش نیز به عنوان حسابرس علی‌البدل برای سال مالی 91 برگزیده شدند.روزنامه کیهان و دنیای اقتصاد نیز در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه کوثر به عنوان روزنامه‌های رسمی انتخاب شدند.


در این مجمع انتخابات اعضاء هیئت مدیره نیز برگزار گردید که طی رای گیری بعمل آمده ، آقایان عبدالرسول عطایی ؛سید اصغر ابن الرسول،سید جمال موسی کاظمی،رسول گلستانه، صندوق بیمه عمرو  حوادث کارکنان ( عضو حقوقی) به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و سعید حمیدی فر ، جواد مصلحی تبار به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره انتخاب شدند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

45  −    =  41