رتبه اعتباری “bbb” برای شرکت بیمه “دوبی”

شرکت بیمه دوبی ا شرکت های بیمه اتکایی بین المللی در حال همکاری است تا بتواند راه حل های مطمئنی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

 به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از وب سایت خبری منا اینشورنس، موسسه‏ رتبه‏ بندی‏ آمریکایی "ای.ام بست" (A.M Best) برای نخستین شرکت محلی بیمه در امارت متحده عربی، رتبه اعتباری "bbb" را در نظر گرفت.

 این موسسه اعتباری، چشم انداز مثبت و باثباتی را برای شرکت بیمه "دوبی" پیش بینی کرده است و برای رتبه قدرت مالی این شرکت نیز "B++" (خوب) را در نظر گرفته است.

در این گزارش آمده است که این رتبه به دنبال نتایج خوب عملیاتی، بهبود امتیازدهی و توسعه مدیریت ریسک در این شرکت به دست آمده است.

شرکت بیمه دوبی (DIC) نخستین شرکت بیمه محلی است که در سال 1970 میلادی با سهام عمومی کار خود را آغاز کرده است. این شرکت در طول چند دهه فعالیت توانسته عملکرد خوبی را در امارات متحده عربی به نمایش بگذارد. در طول پنج سال گذشته میزان حق بیمه این شرکت از 30 میلیون درهم به 270 میلیون درهم رسیده است. طبق گزارش های منتشر شده، میزان سودهی شرکت بیمه دوبی در چند سال اخیر روند افزایشی را تجربه کرده است.

این شرکت با شرکت های بیمه اتکایی بین المللی در حال همکاری است تا بتواند راه حل های مطمئنی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. شرکت بیمه دوبی تحت حمایت شرکت های بزرگ اتکایی جهانی مانند "سوئیس ری" و "هانوفر" است.

موسسه رتبه بندی ای.ام بست که در سال 1899 میلادی تاسیس شده است، قدیمی ترین و شناخته ترین موسسه رتبه بندی در جهان است که به رتبه بندی صنعت بیمه در سراسر جهان می پردازد. در حال حاضر، این موسسه شرایط اقتصادی بیش از 10هزار شرکت در 100 کشور را ارزیابی می کند
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

3  ×  2  =