اصلاح بیمه سیل توسط شهردار نیویورک

“مایکل بلومبرگ” شهردار نیویورک، بر این باور است که بیمه سیل نمی تواند از تمامی آمریکایی در قبال حوادث طبیعی حمایت کند.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از صنعت بیمه، شهروندان ساکن نیویورک اکنون با توفان ها و دیگر فجایع طبیعی مانند سیل آشنا هستند اما ابرتوفان "سندی" باعث شد که بسیاری از مقام های ارشد این ایالت به دنبال جایگرینی برای بیمه سیل یا اصلاح بیمه نامه های موجود باشند.

ابرتوفان سندی که سال گذشته سواحل شرقی آمریکا را درنوردید، خسارت زیادی به نیویورک وارد و خانه ها و اماکن بسیاری را نابود کرد.

اکنون بسیاری از نیویورکی ها بر این باورند که به اموال و دارایی هایشان در این شهر به دلیل نداشتن بیمه حمایتی سیل، خسارت های فراوانی وارد شده است و آنان نتوانسته اند زیان های مالی خود را دریافت کنند. از همین رو مایکل بلومبرگ درصدد است شبکه جدید ایمنی را در این ایالت راه اندازی کند که حامی تمامی شهروندان باشد.

طبق گزارش های منتشر شده، بلومبرگ طرحی 20 میلیارد دلاری را پیشنهاد داده است که بر اساس آن موانعی در برابر سیلاب های جدید ساخته می شوند و دیگر زیرساخت ها در این ایالت در برابر سیل های عظیم مقاوم سازی می شوند.

بلومبرگ با ارائه این طرح به قانونگذاران در این ایالت، در این باره گفت: بسیاری از صاحبان منازل تحت پوشش بیمه سیل نیستند و نباید از قربانیان انتظار داشته باشیم که تمامی خسارت ها را پرداخت کنند و یا آنان را مجبور کنیم بیمه نامه های را خریداری کنند که از آنان در برابر حوادث غیرقابل کنترل حمایتی نمی کند.
بیمه سیل به رغم وقوع توفان های متعدد در آمریکا، طرفداران زیادی ندارد. به گفته کارشناسان، یکی از اصلی ترین دلایل عدم توجه به بیمه سیل در این کشور اطلاعات ناقص مشتریان است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

37  −  33  =