طرح تمدید مدت آزمایشی بیمه شخص ثالث برای گره‌گشایی است

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: طرح تمدید مدت آزمایشی بیمه شخص ثالث برای گره گشایی در زمان پایان این قانون ارائه شده است و احتمالا مدت این قانون تا آخر امسال تمدید خواهد شد.

به گزارش ریسک نیوز،حسین گروسی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به این‌که مدت آزمایشی این طرح شهریور ماه امسال به پایان می‌رسید و اصلاحات لازم بر روی آن انجام نگرفته بود طرح تمدید آن به مجلس ارائه شد.

وی گفت: با توجه به این‌که دولت جدید نیز لازم است تا نظرات خود را بر روی اصلاحات قانون بیمه شخص ثالث ارائه کند زمان بیشتری لازم است تا این طرح مورد بررسی قرار گیرد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: به نظرم کارهایی مانند بیمه که بار مالی برای دولت دارد و برخی دیگر از تصمیمات استراتژیک و دیگر طرح‌ها لازم است تا نظر دولت جدید نیز بر روی آن‌ها پرسیده شود تا در زمان اجرا آن‌ها دچار مشکل نشوند.

گروسی خاطرنشان کرد که در طرحی که مجلس برای اصلاحات در قانون پنج ساله آزمایشی در اسفند ماه سال گذشته ارائه کرده بود لازم است تا نظر دولت نیز گرفته شود تا یک قانون خوب و کامل به تصویب برسد.

وی افزود: همچنین مجلس لازم است تا در مورد دیگر طرح‌هایی که دارد همچون انفکاک وزارتخانه‌ها نظر دولت را نیز جویا شود که آیا با آن موافق هستند یا خیر تا در نهایت مصوبات کامل‌تری داشته باشیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  9  =  1