پرداخت خسارت به دانش‌آموزان آسیب دیده حادثه آتش سوزی، توسط بیمه معلم

بیمه نامه عمر و سرمایه‌گذاری دانش آموزان حادثه آتش‌سوزی شین آباد، به دانش آموزان حادثه دیده و خانوادهایشان در مراسمی که با حضور محمد ابراهیم تحسیری، مدیرعامل بیمه معلم و علیرضا خزانی مدیر شعبه استان آذربایجان غربی این شرکت در شهر ارومیه اهدا و از خانواده هایایشان دلجویی شد.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، نماینده مجلس شورای اسلامی  ، مردم سردشت و پیرانشهر در با اشاره به پرداخت به موقع خسارت به دانش آموزان حادثه آتش سوزی پیرانشهرتوسط شرکت بیمه معلم اعلام نمود: 15 نفر از این دانش آموزان میتوانند در روز اول مهر سر کلاس حاضر شوند و مشکلی از این بابت ندارند، اما 12 نفر دیگر به دلیل شدت جراحت نمی‌توانند در مدرسه حضور یابند.

این گزارش می‌‌افزاید: گمنام بودن بیمه حوادث دانش‌آموزی و بی‌خبری والدین از این بیمه، مهمترین علت بی‌استفاده ماندن آن هنگام وقوع حادثه است.

گفتنی است بیمه نامه عمر و سرمایه‌گذاری دانش آموزان حادثه آتش‌سوزی شین آباد، به دانش آموزان حادثه دیده  و خانوادهایشان در مراسمی که با حضور محمد ابراهیم تحسیری، مدیرعامل بیمه معلم و علیرضا خزانی مدیر شعبه استان آذربایجان غربی این شرکت در شهر ارومیه اهدا  و از خانواده هایایشان دلجویی شد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

78  −    =  68