بودجه بیمه‌ها ۶۶ درصد افزایش یافت

نماینده مردم دامغان ، با بیان اینکه فضای مثبتی در حوزه سلامت کشور در حال شکل‌گیری است، اظهار کرد: افزایش ۶۶ درصدی بودجه بیمه‌ها از سوی دولت در بودجه پیش بینی شده برای سال آینده کشور از حرکت‌های مطلوب در حوزه بهداشت و درمان است.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از تسنیم: دکتر عبدالرحمن رستمیان تصریح‌کرد: نیت همه مسئولان این است که مشکلات مردم در بخش بهداشت و درمان به حداقل برسد و کوشش می‌کنند دسترسی مردم به پزشک متخصص به ویژه در مناطق محروم تسهیل شود.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هدف مسئولان بر این است تا افرادی که بیمه نیستند یا توان پرداخت هزینه‌های درمانی را ندارند نیز بیمه شوند.

رستمیان گفت: از ابتدای فعالیت دولت یازدهم در قالب کمیسیون بهداشت و درمان مجلس جلسات فراوانی را با نمایندگان دولت در راستای رفع مشکلات نظام سلامت کشور داشته‌ایم و سعی شده معضلاتی مانند وضعیت مراکز درمانی روستاها، خدمات رسانی بیمارستان‌های دولتی و هزینه‌های زیادی که مردم در این حوزه متقبل می‌شوند را حل کنیم.

دبیر مجمع نمایندگان استان سمنان با اشاره به اینکه در کمیسیون بهداشت و درمان پی‌گیر اجرای طرح پزشک خانواده در شهرهای زیر 20 هزار نفر برای حل مشکلات مردم این مناطق هستیم، تأکید کرد: به دنبال آن هستیم تا در سال‌های آینده مجلس با هدف اثر بخشی بیشتر قوانین و بودجه‌های تصویب شده، بر هزینه‌کرد بودجه در حوزه‌های مختلف نظارت کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  ×    =  56