فقط یک میلیون کشاورز، روستایی و عشایر بیمه هستند

رییس هیات مدیره بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: تاکنون حدود یک میلیون نفر از کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار گرفته اند.

به گزارش ریسک نیوز،از ایرنا، محسن ایزدخواه در گردهمایی توسعه بیمه در زابل افزود: بیش از 15 میلیون نفر واجد شرایط بیمه اجتماعی در سطح کشور هستند.

وی ادامه داد: دولت تمام محدودیتها از جمله موضوع سن و تامین اعتبار مورد نیاز برای عضویت کشاورزان، روستاییان و عشایر را در صندوق بیمه اجتماعی حذف کرده است.

رییس هیات مدیره بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با اشاره به حادثه خیز بودن کشور و بلایای طبیعی مساله توسعه بیمه روستاییان، عشایر و کشاورزان را امری حیاتی دانست.

وی گفت: تمام افراد با هرگونه در آمدی می توانند با عضویت از مزایای اینگونه بیمه استفاده کنند.

فرماندار زابل نیز در این نشست گفت: دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را بر ایجاد عدالت در جامعه و بهره مندی هر چه بیشتر مردم از امکانات رفاهی معطوف کرده است.

ˈهوشنگ ناظریˈ افزود: روستاییان، کشاورزان و عشایر از فرصت ایجاد شده برای بیمه خود اقدام و از تمهیدات این نوع بیمه در منطقه استفاده کنند.

وی همچنین اظهار داشت: حضور مسوولان کشوری در سیستان و بلوچستان در چند ماه اخیر نشانگر توجه دولت به این منطقه و امیدواری برای حل مشکلات است.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  2  =  1