دیدار مدیرعامل بیمه آسیا با نمایندگان کمیساریای عالی سازمان ملل متحد

دکتر کاردگر، نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا با نمایندگان کمیساریای عالی سازمان ملل متحد دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا،مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به رضایت 97 درصدی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد از پروژه ارائه بیمه درمان تکمیلی به پناهندگان و ارزیابی مثبت بیمه آسیا در اهداف مورد پیشبینی خود گفت: امیدواریم شاهد جهانی باشیم که مردم در آن حداقل هزینه های درمان را متحمل شوند.
مدیر عامل بیمه آسیا افزود: در این پروژه، بیمه آسیا علاوه بر دید بازاریابی و بیمه ای، دیدی انسان دوستانه را مدنظر قرار داده و از آنجا که بیمه آسیا یک شرکت خصوصی است، اهمیت این موضوع دوچندان میشود.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا در ادامه خواستار اختصاص درصد بیشتری از بودجه سازمان ملل برای حوزه سلامت شد.
دکتر هرو ایسامبرت، مدیر منطقه ای بخش بهداشت و سلامت کمیساریای عالی سازمان ملل ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، خواستار برخورداری تعداد بیشتری از پناهندگان از خدمات بیمه درمان تکمیلی بیمه آسیا با تقبل بخشی از هزینه ها شد و اظهار داشت: امیدواریم منابع بیشتری در جهت سلامت پناهندگان اختصاص یابد.
مرآت آتامرادوف، مسئول بخش برنامه ریزی در کمیساریا نیز در این نشست گفت: بیمه آسیا تاکنون خسارت های قابل توجهی را به پناهندگان پرداخته است و تلاش می کنیم خدمات ارائه شده توسط دولت جمهوری اسلامی ایران را به سایر کشورهای جهان معرفی کنیم.
در ادامه این دیدار، علیرضا بنی اسدی مدیر بیمه های درمان بیمه آسیا ضمن ارائه گزارشی و بیان اهم اقدامات صورت گرفته در راستای پروژه اتباع طی دو سال همکاری بیمه آسیا با کمیساریای عالی سازمان ملل متحد ،پیشنهادهایی را در جهت ارائه خدمات بهتر به پناهندگان مطرح کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  2  =  2