شرکت اماراتی برزگترین قرارداد بانک_بیمه را بست

بزرگترین بیمه گر سوئیس برای ارائه و توزیع محصولات خود با بانک اماراتی قرارداد پنج ساله بانک-بیمه بست.

به گزارش ریسک نیوز،از صنعت بیمه به نقل از ایشا اینشورنس ریویو،‌ برای آغاز همکاری بانک "یوناتید عرب" امارت (UAB)، پوشش های بیمه ای مانند بیمه وسایل موتوری، خانه، عمر و مسافرت را ارائه می کند و پس از زمان کوتاهی، محصولات تخصصی تری را مانند بیمه مسئولیت و یا تصادفات در برنامه کاری خود قرار می دهد.

از ترکیب موسسات بیمه با بانک‌ ها، بانک بیمه (Bancassurance) به وجود می ‌آید که قابلیت ‌های جذب منابع از طریق شعب بانکی را دارا بوده و در پرداخت خسارات نیز می ‌توانند از منابع بانکی استفاده کنند.

زوریخ با این قرارداد می توانند حوزه فعالیت یوناتید عرب را به دلیل کانال های توزیع که در این کشور در اختیار دارد، گسترش دهد؛ چراکه به غیر از پوشش های اجباری در امارات مانند بیمه وسایل نقلیه موتوری و درمان، از دیگر بیمه ها در این کشور استقبال چندانی نمی شود. در آخرین بررسی انجام شده آمده است که تنها شش درصد از اماراتی ها نسبت به بیمه احساس خوبی دارند؛ این در حالی است که این رقم در بریتانیا به 76 درصد می رسد.

"پل تروبریج" مدیرعامل یونایتد عرب، در این باره گفت: به غیر از بیمه وسایل موتوری و درمان، شهروندان در امارات اغلب اهمیت داشتن پوشش های مناسب را نادیده می گیرند و توجه نمی کنند که چه تهدیداتی در کمین آنهاست. او در ادامه افزود: با توجه به سیاستگذاری مشتری مدار ما،‌ سعی می کنیم که نظر اماراتی ها را به داشتن بیمه تغییر دهیم.

"براین ریلی" مدیر اجرایی بخش تجارت بیمه کلی زوریخ در خاورمیانه نیز گفت: ما به دنبال ارائه محصولات درجه اول خود به مشتریان اماراتی هستیم. روندی که درک آن برای بسیاری از آنان آسان است و می توانند بپذیرند که پوشش های جامع برای تمامی مردم ضروری است.

بنا بر گزارش های منتشر شده، شرکت بیمه زوریخ، بزرگترین شرکت بیمه در سوئیس است و در سال 2011 در رده هفتادونهم فهرست شرکت های بزرگ جهان هفته نامه فوربس قرار گرفت.
این شرکت در سه قسمت اصلی بیمه های عمومی، بیمه زندگی و کشاورزی فعالیت می کند.

بیمه زوریخ که 60 هزار کارمند در سراسر جهان دارد، در بیش از 170 کشور و منطقه از جهان فعالیت مستمر دارد. درآمد این شرکت بنا بر گزارش های منتشر شده بیش از 45 میلیارد دلار در سال است و سود عملیاتی آن فراتر از چهار میلیارد دلار گزارش شده است.

بیمه زوریخ همچنین انواع گوناگونی از محصولات مختلف مانند بیمه حمل و نقل، اموال، انرژی و خدمات مالی و مهندسی را به تازگی برای صنایع و بخش های متفاوت در خاورمیانه پیشنهاد داده است.

بانک یونایتد عرب نیز اولین بانک کشور امارات متحده عربی است که با سران یک باشگاه فوتبال به توافق رسیده اند. آنها با باشگاه بارسلونا قرارداد همکاری امضا کردند و تا جولای سال ۲۰۱۶ اسپانسر باشگاه کاتالان خواهند بود.

"خاویر فائوس" نایب رئیس بخش اقتصادی و استراتژیک باشگاه بارسلونا در زمان انعقاد این قرارداد گفت: "ما بنا به دلایلی بانک یونایتد عرب را برگزیدیم که از این جمله می توان به توانایی رشد و پیشرفت این بانک اشاره کرد.این بانک موفق ترین و پررشدترین بانک امارات متحده عربی است و سران این بانک انگیزه زیادی برای پیشبرد پروژه هایشان دارند."

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

9  ×    =  72