پرسپولیس و دایی پیش بازی مقابل فولاد را بردند

هم پرسپولیس و هم دایی از لحاظ آماری برتری قابل ملاحظه ای نسبت به فولاد و مربی کرواتش دارند.

به گزارش ریسک نیوز،یکی از حساس ترین بازی های این هفته در اهواز بین تیم های فولاد و پرسپولیس برگزار می شود، دو تیمی که سال گذشته از مدعیان اصلی قهرمانی بودند و در نهایت به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی رسیدند. حالا دایی با شاگردانش به اهواز رفته تا انتقام شکستی را بگیرد که به عقیده خودش با ناداوری به دست آمد و پرسپولیس را از قهرمانی دور کرد.

 

دی ماه سال قبل بود که پرسپولیس در دقایق پایانی با گل مشکوک آرش افشین به فولاد باخت تا به نوعی با رویای قهرمانی خداحافظی کند. اهمیت بازی امروز بهانه ای شد تا سری به آمار تقابل های دو تیم بزنیم، آماری که از برتری پرسپولیس حکایت دارد.

 

پرسپولیس و فولاد تا به امروز 24 بار با هم در لیگ برتر دیدار کرده اند که حاصل آن 9 پیروزی برای قرمزپوشان تهرانی و 7 پیروزی برای قرمز های جنوب بوده است. در این میان 8 بازی دو تیم هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. جدا از این پرسپولیس در زدن گل هم آمار بهتری در مصاف های گذشته داشته است. پرسپولیس در 24 بازی گذشته 30 گل به فولاد زده و این در حالی است که درمقابل 27 گل دریافت کرده است.

 

جالب تر اینکه بدانید سرمربی امروز پرسپولیس هم از لحاظ آماری برتری قابل ملاحظه ای نسبت به سرمربی کروات فولاد دارد. دایی تا به امروز دو بار با اسکوکیچ رو به رو شده که حاصل آن 2 برد بوده است. شهریار سال گذشته با پرسپولیس، ملوان اسکوکیچ را در بازی رفت و برگشت برد.

 

در پایان بد نیست نگاهی هم به نفرات مشترک پرسپولیس و فولاد در فصل جاری داشته باشیم. سوشا مکانی و رضا نوروزی، فولادی های ترکیب پرسپولیس هستند که برای بازی امروز انگیزه های خاصی دارند. رضا نوروزی که با فولاد آقای گل فوتبال ایران شده، بعد از مصدومیت از لیست این باشگاه خارج شد تا حالا با انگیزه انتقام رو در روی تیم سابقش قرار بگیرد. فولاد هم چند سالی می شود که یک پرسپولیسی را روی نیمکت خود دارد و او کسی نیست جز نعیم سعداوی که امروز باید رو در روی تیم سابقش قرار بگیرد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

23  −  21  =