اطلاعیه توزیع برگه سهام بیمه سرمد

سهامداران محترم و یا نمایندگان قانونی آنها می توانند جهت دریافت گواهینامه فوق با به همراه داشتن فیش واریزی و مدارک شناسایی معتبر(اصل کارت ملی و یا وکالتنامه محضری) به محل دفتر مرکزی این شرکت، مدیریت امورمالی مراجعه نمایند .

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از بیمه سرمد ،  با عنایت به درج نماد شرکت بیمه سرمد سهامی عام در بازار پایه فرابورس، به اطلاع سهامداران محترم می رساند گواهینامه نقل و انتقال سهام قابل معامله در بازار پایه فرابورس آماده توزیع می باشد.

با عنایت به درج نماد شرکت بیمه سرمد سهامی عام در بازار پایه فرابورس، به اطلاع سهامداران محترم می رساند گواهینامه نقل و انتقال سهام قابل معامله در بازار پایه فرابورس آماده توزیع می باشد. لذا سهامداران محترم و یا نمایندگان قانونی آنها می توانند جهت دریافت گواهینامه فوق با به همراه داشتن فیش واریزی و مدارک شناسایی معتبر(اصل کارت ملی و یا وکالتنامه محضری) به محل دفتر مرکزی این شرکت، مدیریت امورمالی مراجعه نمایند و یا با تکمیل فرم ذیل و ارسال آن به همراه کپی شناسنامه و کارت ملی به نمابر 88657507-021 و یا ایمیل شرکت به آدرس Investment@sarmadins.ir و یا از طریق پست به آدرس: تهران. بلوار آفریقا. تقاطع خیابان اسفندیار. نبش خیابان آرش غربی. پلاک 113، طبقه 2، کدپستی 1917743159، برگه سهام خود را دریافت نمایند. همچنین سهامداران شاغل و بازنشسته بانک صادرات ایران که در خارج از شهر تهران ساکن هستند می توانند با تکمیل فرم ذیل به انضمام کپی کارت ملی و ارسال آن به اداره رفاه محل خدمت، طی هماهنگی های لازم نسبت به ارسال برگه سهام برای ایشان اقدام خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

98  −    =  88