تعیین تکلیف۴ کمیته استراتژیک صنعت بیمه در حوزه روابط عمومی

در مراسم گردهمایی مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه ای کشور تکلیف ۴ کمیته استراتژیک صنعت بیمه در حوزه روابط عمومی مشخص شد.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از  روابط عمومی پژوهشکده بیمه در مراسم گردهمایی مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه ای کشور که روز  5 اسفندماه سال جاری به میزبانی پژوهشکده بیمه برگزار شد 4 کمیته استراتژیک صنعت بیمه در حوزه روابط عمومی تعیین تکلیف شدند .

بنا به این گزارش 4کمیته استراتژیک صنعت بیمه در حوزه روابط عمومی به ترتیب با عناوینی همچون :ارتباط با رسانه ها به دبیری بیمه ایران , تبلیغات به دبیری بیمه تعاون ، امور فرهنگی به دبیری بیمه مرکزی و آموزش تحقیقات وافکارسنجی که پژوهشکده مفتخر به دبیری این کمیته شد، تعیین تکلیف گردید .

در این نشست همچنین گزارشی از دوره آموزشی خبرنگاران واصحاب رسانه که در محل این پژوهشکده در ماه گذشته برگزار شد ارائه گردید .
لازم بذکر است دیگر موارد بررسی شده در جلسه هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه ای به ترتیب با محوریت گزارش برنامه های فرهنگی تبلیغی دهه فجروپیگیری مشارکت با شهرداری در خصوص فعالیت در سرای محله ها بوده است.
گفتنی است جلسه هم اندیشی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه کشور با حضور رییس پژوهشکده بیمه و مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی در محل این پژوهشکده برگزار شد .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  3  =  5