پرداخت ۷٫۳ میلیون دلار خسارت دریایی از سوی بیمه معلم

مدیر بیمه های باربری، کشتی و هواپیمای شرکت بیمه معلم از دو مورد پرداخت خسارت بزرگ در حوزه بیمه های دریایی خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز،مدیر بیمه های باربری، کشتی و هواپیمای شرکت بیمه معلم از دو مورد پرداخت خسارت بزرگ در حوزه بیمه های دریایی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، محمد حبیبی با بیان این که ۱۹ مهر ماه خسارت قابل توجهی به یکی از یدک کش های کشتیرانی والفجر به نام کارن ۱ وارد شد، گفت: این کشتی نهایتا در خلیج فارس غرق شد.

وی افزود: برای این حادثه، بیمه معلم تا کنون به صورت علی الحساب شش میلیون و ۷۰۰ هزار دلار خسارت پرداخت کرده و پیش بینی می شود رقم نهایی آن تا ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار افزایش یابد.

به گفته حبیبیی، نظر هیات مدیره شرکت بیمه معلم بر این است که شناور غرق شده، با خارج شدن از دریا بازسازی شده و به فروش برسد.

مدیر بیمه های باربری، کشتی و هواپیمای شرکت بیمه معلم همچنین از پرداخت یک مورد خسارت دیگر در حوزه بیمه های دریایی خبر داد و گفت: مدتی پیش شناور تیبا متعلق به کشتیرانی خزر در دریای خزر و نزدیکی سواحل قزاقستان به صخره برخورد کرده و آسیب دید.

حبیبی ادامه داد: با توجه به هزینه های قابل توجه تعمیر و یدک کشی، قرار شد بیمه معلم حدود ۶۵۰ هزار دلار خسارت بابت آن به عنوان خسارت کلی (Total loss) پرداخت کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  +  2  =