بانک صادرات خدمات بیمه ای را با “خسارت کارت” تسهیل می کند/ ورود بانک ها جهت حل معضل طولانی شدن پرداخت خسارت بیمه

بانک صادرات ایران به منظور کاهش هزینه شرکت های بیمه و بیمه گذاران، خدمت جدید خسارت کارت را روانه بازار ساخت.

به گزارش ریسک نیوز،به  نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای ترویج خدمات نوین و تسهیل در امور بیمه ای هموطنان خدمت جدید خسارت کارت را روانه بازار ساخت.

بانک متبوع با در نظر گرفتن اینکه یکی از مشکلات عمده شرکت های بیمه، پرداخت خسارت ناشی از حوادث به بیمه گذاران و افراد ذینفع است و مراجعات مکرر افراد یاد شده به شرکت های بیمه جهت تکمیل پرونده، دریافت چک و نهایتاً نقد نمودن آن از عوامل طولانی شدن پرداخت حق خسارت بیمه می باشد نسبت به ارایه این خدمت جدید اقدام نموده است.

بر اساس این گزارش شرکت های بیمه ای برای برخورداری از این خدمت می بایست با این بانک تفاهم نامه منعقد و با استفاده از سامانه های تعریف شده و تجهیزات منصوبه در محل شرکت، به صورت مستقیم و بدون واسطه نسبت به صدور و تخصیص خسارت کارت به نام مشتریان خود اقدام نمایند. دارندگان خسارت کارت نیز می توانند با مراجعه به هر یک از ابزارهای پذیرش شبکه شتاب از موجودی کارت خود به صورت یکجا و یا به دفعات استفاده نمایند.

شایان ذکر است بانک صادرات ایران با در اختیار داشتن 2575 شعبه بانکی در داخل و 25 واحد بانکی در خارج ازکشور، صدور بیش از 55 میلیون کارت الکترونیکی، راه اندازی 4800 دستگاه خودپرداز و  نصب حدود 390 هزار دستگاه پایانه فروشگاهی در مراکز خرید نقش بسزای در توسعه و ترویج بانکداری نوین در اقصی نقاط کشور دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  8  =  64