بیمه ۱۰ میلیون دلاری برای لبخند هنرپیشه هالیودی

“لویدز لندن” که عنوان بزرگترین شرکت بیمه در جهان به یدک می کشد و در تاریخ بلندمدتش و در قراردادهای خود همه چیز را بیمه می کند، اکنون خبر از بیمه کردن لبخند یکی از بازیگران هالیودی داده است.

به گزارش ریسک نیوز،و به نقل از صنعت بیمه، ورد پرس خبرداد: هنرپیشه برنامه معروف "بتی زشت"، "آمریکای فررا" که یکی از مجری های معروف آمریکایی نیز هست، لبخندش را به مبلغ 10 میلیون دلار بیمه کرد.

لویدز لندن،‌ بزرگترین بیمه گر اتکایی جهان در گزارشی اعلام کرد برای لبخند این هنرپیشه بیمه نامه ای به ارزش 10 میلیون دلار تنظیم و فروخته است.

لویدز که به انعقاد قراردادهای عجیب بیمه مشهور است، پیش از این نیز انگشت های "کیث ریچارد" گیتاریست مشهور گروه "رولینگ استون" را بیمه کرده بود.

در گزارش این موسسه بریتانیایی آمده است که بیمه نامه فروخته شده شامل لبخند این هنرپیشه و دندان ها و لثه او نیز می شود. سخنگوی لویدز لندن گفت که پوشش بیمه ای او موارد منطقی را شامل می شود مانند هزینه دندانپزشکی و یا هزینه و خسارت ناگهانی صدمه وارد شده به دهان آمریکای فررا.

در این قرارداد شرکت خمیردندان "آکوافرش ترایز" نیز حضور دارد. آمریکای فررا از این کار بسیار تعجب کرد و پس از عقد این قرارداد گفت: «باور نمی کنم که دندان هایم به قیمت 10 میلیون دلار بیمه شده است، واقعا تصور چنین روزی را هم نمی کردم.»

آمریکای فررا متولد ۱۸ آوریل ۱۹۸۴ یک هنرپیشه، و بازیگر سینما اهل ایالات متحده آمریکا است. او از سال ۲۰۰۲ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده ‌است. از فیلم‌ ها یا برنامه‌ های تلویزیونی که او در آن نقش داشته است می‌ توان به "بتی زشت" و "آخرین گشت" اشاره کرد.

برنامه کمدی "بتی زشت" توانست سه جایزه را در مراسم اهدای جوایز "آلما" که به هنرمندان برجسته فیلم، تلویزیون و موسیقی اسپانیا تعلق می‌گیرد، از آن خود کند.

چندی پیش نیز لبخند زیبای "جولیا رابرت" دیگر هنرپیشه آمریکایی نیز به قیمت 30 میلیون دلار بیمه شده است. بنابراین هیچ چیز او را از خندیدن منع نمی کند، حتی اگر دندان هایش بیافتند.

لویدز لندن، شرکت خدمات مالی بریتانیایی است، که به‌عنوان یک کارگزار بیمه، در زمینه ارائه خدمات بیمه، بیمه اتکایی، بیمه عمر، مبادلات اوراق قرضه و مدیریت ریسک فعالیت می کند. این شرکت در سال ۱۶۸۸ توسط "ادوارد لویدز" تاسیس شد و در حال حاضر دارای بیش از 2 هزار و 500 شعبه در سراسر جهان می‌باشد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر لندن قرار دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

33  −  31  =