انتصاب جدید در شرکت بیمه ما

مراسم معارفه رئیس جدید شعبه کرمان بیمه ما برگزار شد.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه "ما" ، مراسم معارفه رئیس جدید شعبه کرمان باحضور  امیرحسین قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار،  علی فتاحی معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی،  شفیعی مدیر امور شعب، مدیر استان کرمان بانک ملت، روسای شعب استان، جمعی از روسای شعب شرکت های بیمه ای مستقر در کرمان و همچنین برخی از نمایندگان شعبه استان کرمان و برخی مسئولین محلی برگزارشد.

در این دیدار  معاون شبکه فروش و توسعه بازار گفت: موفقیت هر مجموعه در گرو تیمی همدل و همراه است که شعبه کرمان به عنوان یکی از بهترین شعب بیمه ما، از این قاعده مستثنی نیست.

امیر حسین قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار با اشاره به اهداف بلند مدت این مجموعه اعلام کرد: شبکه فروش شرکت بیمه "ما" را سهامداران، مردم و بیمه گذاران تشکیل داده اند به طوری که این مشارکت به نام "ما" در حال برند شدن است.

وی ادامه داد: ما یعنی تفکری برای مدیریت و ما شدن امروزه تفکر روز مدیریتی دنیا به شمار می رود. به منظور تحقق اهداف شرکت بیمه ما در صنعت بیمه کشورمان، برنامه شرکت و منابع انسانی بر این است که بالاترین دارایی سازمان، پرسنل و مشتریان هستند.

وی همچنین با اشاره به جایگاه و رتبه شعبه کرمان در شرکت اعلام کرد: شعبه استان کرمان از بین 19 شرکت بیمه مستقر در کرمان دارای رتبه 9 بوده که جایگاه و امتیاز مطلوبی به شمار می رود.

قربانی افزود: باید تلاش کرد تا این جایگاه ارتقا یابد. ایشان فرمودند انتخاب نام شرکت بیمه" ما" یعنی شبکه فروش سهامداران، مردم و بیمه گذاران و به این دلیل ما نامگذاری شده که تفکر ما شدن تفکر روز مدیریتی دنیا است.

بر اساس این گزارش در ادامه این مراسم نیز فصیحی هرندی رئیس جدید شعبه کرمان ضمن خوش آمد گویی به مدعوین و همکاران حضور جناب آقایان فتاحی، قربانی و شفیعی را در شعبه کرمان ابتدای سال 95 به فال نیک گرفت و گفت: حضور این اساتید بزرگوار انرژی مضاعفی را در همکاران ایجاد کرده تا بتوانیم با رویکردی کارشناسانه و همدلانه، به اهداف تعیین شده دست یابیم تا این مشارکت و همکاری موجب سربلندی هرچه بیشتر شرکت بیمه" ما" شود.

وی ضمن قدرانی از زحمات و تلاش صادقی ریاست سابق شعبه کرمان بیمه ما یادآور شد: تلاش من و همکارانم در این است تا شعبه ایی در اندازه نام بزرگ بانک ملت بسازیم.

هرندی افزود: من و همکارانم معتقدیم که مشتریان و مردم عزیز کرمان لایق بهترین ها هستند و شعبه کرمان در صدد رسیدن به این مهم است تا با ارائه خدماتی مناسب و در شان مردم استان، موجبات رضایت این عزیزان را فراهم سازد.

وی تاکید کرد: امیدوارم با استعانت از درگاه خداوند منان و مشارکت همه حضار، شاهد موفقیت روز افزون شعبه کرمان باشیم.

گفتنی است در خاتمه مراسم نیز بر پیام و شعار مدیر عامل شرکت بیمه "ما" مهندس صفدری با مضمون" افتخار می کنیم به نام "ما" و با تفکر "ما" بودن و در کنار هم بودن؛ نام بیمه "ما" را برند کنیم" تاکید شد و از سوی امیر حسین قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار نیز لوح تقدیری به 4 نماینده برتر شرکت بیمه "ما" در شعبه استان کرمان اهداء شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  2  =  6